The Sales experience
Još nekoliko nedelja do skupa svetskih giganata u oblasti prodaje na događaju
Raiffeisen Bank International, Philips, e bay, Sony Ericsson, Google, Xerox Nordic
„2012. može postati godina o kojoj ste sanjali samo ako imate pravu strategiju prodaje“
Počinje odbrojavanje. Nekoliko nedelja deli nas od dolaska vrhunskih stručnjaka u oblasti prodaje kompanija Raiffeisen Bank International- London, Philips- Global, e bay- Europe, Sony Ericsson- Global, Google, Xerox Nordic, koji će na događaju „The Sales experience“ 7. maja 2012. godine u hotelu Zira pokazati kako i u vremenima svetske ekonomske krize i recesije postižu neverovatne rezultate i povećavaju profit. Dođite i uverite se zašto su događaji u organizaciji agencije The P. World, događaji o kojem se najviše priča, a zašto će "The Sales experience" postati doživljaj o kojem će se tek pričati.
Agencija The P. World glavni organizator dogadjaja „The Sales Experience“, lokalnim ekspertima predstavlja još jednu u nizu, razmenu znanja u jednoj od najbitnijih oblasti poslovanja kompanija današnjice- oblasti prodaje. Ovaj interaktivni događaj pomoći će vam da pobedite konkurenciju i istaknete svoju poziciju lidera.
"U doba jedne od najvećih svetskih ekonomskih kriza koja je ostavila velike posledice, važno je da se prilagodimo novim okolnostima, da budemo aktivni i ujedinjeni u nastojanjima da pronađemo i realizujemo strategije čija će implementacija rezultirati povećanjem profita. Događaj "Sales experience" doprineće da se svi zajedno okupimo i razmenimo dosadašnja iskustva. Nestrpljivo iščekujem susret sa stručnjacima iz Srbije. Podržavam ovakve događaje, jer šalju globalno poruku o velikoj pokretačkoj inicijativi Beograda da i u vremenima krize nastoji da nađe najbolja rešenja za povećanje prodaje i doprinose da se Srbija brendira kao aktivni učesnik na mapi globalnih dešavanja." izjavio je Džon Rej, predstavnik odeljenja prodaje, kompanije Google.
"Тhe Sales Experience" će u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija, razmeniti sa domaćim ekspertima saznanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima u oblasti „Prodaje“: Kako da postanete tržišni lider kroz impelementaciju prave strategije prodaje; Analiza poslednjih trendova u oblasti prodaje; Osiguravanje pozitivnog ROI-a u toku kreiranja veće prodaje; Efektivni načini da pobedite konkurenciju i postanete lider na tržištu;
„The Sales experience“ okupiće stručnjake iz najvećih svetskih kompanija iz oblasti prodaje, jer iza neverovatne produktivnosti i uspešnih strateških poteza kompanija kao što su Google ili Raiffeisen Bank International, stoji odeljenje prodaje koje je direktno zaslužno za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice sa pozicijom na samom vrhu svetske poslovne scene decenijama unazad.
„Sektor prodaje ima ključnu ulogu, posebno u vreme jedne od najvećih ekonomskih kriza koje svet pamti. Zato smo odlučili da organizujemo događaj koji će okupiti vrhunske svetske stručnjake u oblasti prodaje, koji i u vreme najveće recesije omogućavaju sjajan profit svojim kompanijama primenjujući svoja iskustva i kreiraju neverovatne strategije prodaje. Upravo oni dokazaće da 2012. može postati godina o kojoj ste sanjali, ali samo ako imate pravu strategiju prodaje i ako ste je implementirali na pravi način.” izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije The P. World.
„Тhe Sales experience“ podržali su: Ekskluzivni medijski prijatelj projekta - dnevne novine Press; Medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Profit, Infostud, Biznis i finansije, WebGazda doo - Zepter Digital Media, E kapija, Radio 3, Na dlanu.com, Hit music FM, Market network, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Informativni servis IT Događaji.
Za više informacija u vezi sa "The Sales experience“, posetite www.thepworld.com.